![]() |
adiunkt dr hab. w jednostce Zakład Ekofizjologii Roślin
|

dr hab.
Jagna Chmielowska-Bąk
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2018/SL - Dangerous world – the impact of toxic substances on organisms 01-PHD-ENG-TOXORG
2018/SL - Erasmus - opieka 01-ERASOP
2018/2019 - Grant proposal writing and management - a tool kit 01-PHD-ENG-GRANTTOOL
2018/SZ - Erasmus - opieka 01-ERASOP
2018/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
2018/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2019/SL - Erasmus - opieka 01-ERASOP
2019/2020 - Dangerous world - the impact of toxic substances on organisms (specialist) 5602-DS-ENG-TOXORG
2019/SZ - ERASMUS - drugi projekt 01-ERASOP2
2019/SZ - ERASMUS - projekt 01-ERASOP1
2019/SZ - Erasmus - opieka 01-ERASOP
2019/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
2019/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2020/SL - ERASMUS - drugi projekt 01-ERASOP2
2020/SL - Erasmus - opieka 01-ERASOP
2020/2021 - Dangerous world - the impact of toxic substances on organisms (specialist) 5602-DS-ENG-TOXORG
2020/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
2020/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2021/SL - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
2021/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2022/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2023/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
2023/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE
2024/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE
Prowadzone przedmioty
2018/SL - Dangerous world – the impact of toxic substances on organisms 01-PHD-ENG-TOXORG:
Warsztat (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/SL - Molekularne mechanizmy reakcji roślin na stres 01-N-MOLMESTRE:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3)
2018/2019 - Dangerous world – the impact of toxic substances on organisms 01-PHD-ENG-TOXORG:
Warsztat (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019 - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGJEM-Z:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2018/2019 - Grant proposal writing and management - a tool kit 01-PHD-ENG-GRANTTOOL:
Warsztat (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2018/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Wykład (grupa 1)
2019/SL - Molekularne mechanizmy reakcji roślin na stres 01-N-MOLMESTRE:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2)
2019/2020 - Dangerous world - the impact of toxic substances on organisms (specialist) 5602-DS-ENG-TOXORG:
Warsztat (grupa 1)
2019/2020 - Dangerous world – the impact of toxic substances on organisms 01-PHD-ENG-TOXORG:
Warsztat (grupa 1)
2019/SZ - Diagnostyka roślin, substancji prozdrowotnych i trujących 01-W-DIAGROZSUB:
Wykład (grupa 1)
2019/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Konwersatorium (grupa 1)
2019/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Wykład (grupa 1)
2020/SL - Molekularne mechanizmy reakcji roślin na stres 01-N-MOLMESTRE:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3), Zajęcia laboratoryjne (grupa 4)
2020/2021 - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGJEM-Z:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2020/SZ - Diagnostyka roślin, substancji prozdrowotnych i trujących 01-W-DIAGROZSUB:
Wykład (grupa 1)
2020/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SL - How to plan professional career - tips for young scientists 01-W-PLANCAREER:
Wykład (grupa 1)
2021/SL - Plant bioactive compounds with pro-healthy and toxic activity 01-BIOPLANT-PIE:
Konwersatorium (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)
2021/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-OS:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/2022 - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGJEM-Z:
Konwersatorium (grupa 1)
2021/SZ - Diagnostyka roślin, substancji prozdrowotnych i trujących 01-W-DIAGROZSUB:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 7)
2021/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - tutoring - WILK 01-TUTOR-WIL:
Tutorial (grupa 2)
2021/SZ - Plant bioactive compounds with pro-healthy and toxic activity 01-BIOPLANT-PIE:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/SL - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Wykład (grupa 1)
2022/SL - Molekularne mechanizmy reakcji komórek na stres 01-N-MOLMESTRE-BT:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3)
2022/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-N-PRZYGZAW-OS:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2023/SL - Diagnostyka roślin, substancji prozdrowotnych i trujących 01-W-DIAGROZSUB:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/SL - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2023/SL - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Konwersatorium (grupa 1)
2023/SL - Molekularne mechanizmy reakcji komórek na stres 01-N-MOLMESTRE-BT:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3)
2023/SL - Plant bioactive compounds with pro-healthy and toxic activity 01-BIOPLANT-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2023/SL - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-22-PRZYGZAW-OS:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2023/2024 - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGJEM-Z:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2023/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1)
2023/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Konwersatorium (grupa 1)
2023/SZ - Plant responses to environmental stresses 01-PLANTSRESS-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1), Seminarium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/SZ - Przygotowanie do pracy zawodowej 01-23-PRZYGZAW-BL:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2024/SL - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-W-DIAGROSL:
Konwersatorium (grupa 1)
2024/SL - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - tutoring - WILK 01-TUTOR-WIL:
Tutorial (grupa 4)
2024/SL - Molekularne mechanizmy reakcji komórek na stres 01-N-MOLMESTRE-BT:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3), Zajęcia laboratoryjne (grupa 4)
2024/SZ - Communication in science 01-S2BL01-P15503:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2024/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-N1BL05-F00521:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/SZ - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-S1BL05-F00521:
Wykład (grupa 1)
2024/SZ - How to plan professional career - tips for young scientists 01-PLANCAREER-PIE:
Konwersatorium (grupa 1)
2024/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Mentoring- WILK 01-MENTOR-2:
Tutorial (grupa 3)
2024/SZ - Kierowanie rozwojem aktywności badawczej - Tutoring - KRAB 01-TUTORIN-K:
Tutorial (grupa 6)
2024/SZ - Molekularne mechanizmy reakcji komórek na stres 01-S2BT01-P15665:
Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2), Zajęcia laboratoryjne (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2025/SL - Diagnostyka substancji prozdrowotnych i toksycznych w roślinach 01-S1BT04-F00521:
Konwersatorium (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 1), Zajęcia laboratoryjne (grupa 2)
2025/SL - Plant bioactive compounds with pro-healthy and toxic activity 01-BIOPLANT-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)