Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 19 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 19 dni temu

UAM

Witamy w serwisie USOSweb Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Strona przeznaczona jest dla studentów i pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Korzystanie z systemu należy rozpocząć poprzez wprowadzenie loginu i hasła.



Należy pamiętać, że hasło do systemu jest hasłem identycznym dla wszystkich usług na UAM (skrzynka pocztowa, USOSweb, dostęp do Eduroam) w związku z tym zmiana hasła możliwa jest tylko z jednego miejsca - Panelu sterowania AMU-NET. W przypadku gdy zapomnisz hasła prosimy o kontakt z odpowiednim dziekanatem.

Przypominamy także, że codziennie o godzinie 1.00 rozpoczyna się synchronizacja danych z główną bazą uniwersytecką USOS - w czasie jej trwania system jest niedostępny! Należy pamiętać, że informacje wprowadzone danego dnia widoczne są w systemie UsosWeb dopiero po migracji danych.

UWAGA! DOKTORANCI - drugiego i wyższych lat studiów!

Informujemy, że do 14 czerwca br. należy składać elektroniczne wnioski o dofinansowanie w ramach ZFŚS. Stosowne wnioski można wygenerować w systemie AmuDok (https://amudok.amu.edu.pl). Logowanie to tego serwisu odbywa się nieco inaczej niż do USOSweb, gdyż jako nazwę użytkownika należy podać login. Login to początkowa część konta pocztowego np. jeśli konto to xxyyzz@amu.edu.pl, to loginem jest xxyyzz.

Uwaga! Alias postaci Imię.Nazwisko z adresu mailowego Imię.Nazwisko@amu.edu.pl nie jest loginem!
Właściwy adres pocztowy z loginem widoczny jest po zalogowaniu do poczty pracowniczej https://rc.amu.edu.pl w prawym górnym rogu.

Lista wydziałowych koordynatorów ds. systemu USOSweb

W dziale "KONTAKT" (menu po lewej stronie) umieszczona została lista osób, pełniących obowiązki wydziałowych koordynatorów do spraw systemu USOSweb. Osoby te służą pomocą zarówno studentom, jak i pracownikom UAM. Można się do nich zwracać po pomoc w takich sprawach jak:
  • pomoc w obsłudze systemu,
  • problemy związane z dostępem do serwisu USOSweb (przede wszystkim zmiana hasła studentom itp... - zmianami haseł kont pracowniczych zajmuje się Centrum Informatyczne),
  • problemy związane z rejestracjami na przedmioty/egzaminy,
  • problemy związane z płatnościami
i wiele innych. Wydziałowi koordynatorzy są najlepiej zorientowani w poszczególnych aspektach systemu USOSweb (takich jak rejestracje itp...) na swoim wydziale, dlatego zachęcamy, by właśnie do nich zgłaszać się ze swoimi problemami. Oczywiście problemy techniczne, ściśle związane z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu, prosimy kierować do Centrum Informatycznego UAM, pod adresem usosweb@amu.edu.pl .
Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!